


Yeliz Altintas
Receptionist, kundeservice, sekretær og kontorarbejde.
16 timer/ugen
På baggrund af min uddannelse som kontorassistent og mine praktiske erfaringer inden for min branche, har jeg en faglig stærk profil, når det gælder kontorarbejdet herunder arbejdet som receptionist.
Jeg kan tilbyde jer en ansvarsbevidst, ambitiøs og meget engageret medarbejder, der elsker at blive mødt med nye udfordrende opgaver. Jeg lader mig ikke stresse, og i tilfælde af at dette sker, sørger jeg for at bevare overblikket og arbejder struktureret videre. Jeg er vant til at arbejde selvstændigt, men værdsætter også i høj grad et godt kollegialt sammenhold. Jeg vil altid bidrage med mit gode humør, selv på en meget travl arbejdsdag.
Med ovenstående personlige samt faglige kompetencer, som jeg har oppebåret igennem mit studiet og mine ansættelser, vil jeg lægge vægt på at bidrage med en kvalificeret arbejdskraft både fagligt som socialt.
- Uddannet kontorassistent
- Taler dansk og tyrkisk flydende i både skrift og tale.
- Gode IT-kompetencer inden for billedbehandling, regneark, tekstbehandling, Lotus Notes og internet/e-mail
- Målrettet og udadvendt
2011: Salgsassistent i Kvickly, Allerød
2009: Kontorassistent hos Stjerne Inkasso, Hillerød
2007: Kontorassistent hos Nordania Leasing, Birkerød
2005: Skolesekretær på Bybækskolen, Farum
2004: Kontorassistent Hos Unomedical A/S, Lynge
2004: Kontorelev hos Spartrelleborg, Slagelse
2004: Kontorelev hos DSB Regnskab, Slagelse
2003: Kontorelev hos Boligselskab, Slagelse
1999: Salgsassistent i DSB Kiosk, Slagelse
Ingen tunge løft. Kan ikke sidde længe pga. smerter. Vekslende arbejdsstillinger.