Kandidaten er kommet i job

Kontakt kandidat:

Tlf.: 2143966
E-mail: tinjes46@gmail.com

Kontakt fleksjobkonsulent:
Thue Uhre Lauridsen
Tlf.: 4024 6819
E-mail: tula@vejen.dk

Kandidaten er kommet i job

Tina Jespersen

Jobønsker:

Jeg kan se mig selv i job på: kontor/webshop / skole / bibliotek / salgs-/produktionsvirksomheder /

 

kommune / klinik

Timer:
22 timer/ugen
Personlig beskrivelse:

Jeg er positiv og smilende. Af natur er jeg ærlig, fleksibel, ansvarsbevidst og i

 

besiddelse af et stort servicegen, der bidrager til en

 

god stemning blandt kolleger og kunder.

 

I mit arbejdsliv har jeg jævnligt skulle lære nyt. Det oplever jeg som positivt og udviklende

Kompetencer:

Jeg kan udføre opgaver som: vareoprettelse og vedligehold med tekster og billeder.

 

Ordrebehandling/fakturering – afstemninger – bogføring – marketingopgaver – telefonbetjening – mail.

 

Jeg er effektivt, løser mine opgaver hurtigt og kompetent, er god til at

 

prioritere forskellige opgaver op mod hinanden.

 

Jeg får hurtigt et overblik over opgaven og arbejder engageret og struktureret.

Erhvervserfaring:

Kontor/salgmarketing webshop februar 2014 – marts 2016: Davidsenshop, Vamdrup

 

Optimering af shoppen varer (billeder/tekster/google) tlf/mail. Opfølgsning på

 

ordre/kreditering/reklamationer

 

Kasse/kontorass./marketingass. januar 1992 – januar 2014: Trælasten Vejen

 

2005-2014 Udformning af eget job i ny marketingafd. Tage billeder, varetekster,

 

tidsplaner, vareudvælgelse, deadlines til DTP/tryk. Korrektur. Optimering af varer på

 

webshop

 

2003-2005 Ordrebehandling køb/salg, bogføring af købsfaktura, fakturering, telefon.

 

1992-2003 kassefunktion, kunde-/telefonbetjening. reklamationer. vedlighold af

 

lokation/pris på varer i butikken. Opfølgning på tilbudsvarer.

 

Administrationsansvarlig juni 1987 – februar 2000: Kontorcenter Syd Service, Vejen

 

Ansvarlig for bogholderi. Aflevering af regnskab til revisor for udarbejdelse af

 

årsregnskab. Indføring af EDB. Bogføring, Fakturering. Telefon. Rykker procedure.

 

Vedligehold varelager/-oprettelser. Kundebetjening. Lønbehandling.

 

Reception januar 1989 – januar 1990: KHD Danmark ApS, Vejen

 

Modtage kunder. Telefon. Fakturering. Post. Arkivering. Korrespondance.

 

Kalkuleringsopgaver.

 

Butikschef januar 1983 – januar 1987: Imerco Ting&Kram, Svendborg

 

Ansvar for dagligdagen i butikken, indkøb, salg, reklamationer, elever, kassen

Skånevilkår:

Ingen løft, arbejdet lige foran mig, har det bedst om formiddagen

Andre kandidater:

Sebastian Wagner Kock

Jobønsker: Pedelmedhjælper, servicemedarbejder, grønne områder, buti
20 timer/ugen
Jobcenter Sønderborg

Michella Bjerregaard

Jobønsker: Kontorassistent/ økonomiassistent
11 timer/ugen
Jobcenter Egedal

Helle Lampe

Jobønsker: – Coach – Personalekonsulent –
15 timer/ugen
Jobcenter Haderslev

Sandra Vester

Jobønsker: Fabriksarbejder – receptionist – kassedame ̵
12 timer/ugen
Jobcenter Sønderborg

Jesper Skov Nielsen

Jobønsker: Lettere pedelarbejde   Indenfor grønne områder.  
12 timer/ugen
Jobcenter Haderslev

Lars Ulrik Heltborg

Jobønsker: Lettere pedel opgaver Adm. kontor
8 - 12 timer/ugen
Jobcenter Ringsted

Stefan Henriksen

Jobønsker: Elektriker, pedel eller pedelmedhjælper. Servicemedhj&
10 timer/ugen
Jobcenter Haderslev

Birgitte Albers

Jobønsker: Plejen/plejecenter. Omsorgsfag.   Jeg
8 timer/ugen
Jobcenter Sønderborg