Kandidaten er kommet i job
Kandidaten er kommet i job

Tina Busch Givskov

Jobønsker:

Bogholder, kontorassistent og andre administrative arbejdsopgaver.

Timer:
15 timer/ugen
Personlig beskrivelse:

Jeg er en 100% loyal medarbejder, for hvem kvaliteten i arbejdet betyder alt. Jeg har altid haft det bedst forhold til mine kollegaer p.g.a. min venlige og stabile væremåde samt imødekommenhed over for mine kollegaer. Iflg. mine gamle chefer, har jeg et smittede godt humør og er en berigelse for enhver arbejdsplads.

Kompetencer:

  • Bogføring – finans, debitor og kreditor (DK + DE)
  • Debitor bogholderi – fakturering og rykker delen (DK + DE)
  • Kreditor bogholderi – bogføring, afstemning af kontoudtog og bet. (DK + DE)
  • Bankafstemning (DK + DE)
  • Løn bogholderi – udarbejdelse og afstemning af løn (DK)
  • Momsregnskab – indberetning og afstemning (DK + DE)
  • Direkte ansøgning af udenlandsk moms fra de respektive lande (DK + DE)
  • Haft ansvar for bogføring af KFZ Steuer og forsikring for 600 trailere, samt styre anmeldelse af skader på trailer og afstemme afregning fra forsikringsselskab (DE)
  • Udarbejdelse af budgetter (DK + DE)
  • Afskrivning (DK + DE)
  • Ordreskrivning (DK)
  • Materialestyring (DK)
  • Statistikker (DK + DE)
  • Arkivering (DK + DE)
  • Afstemning og indtastning af provision- og transaktionsindtægter (DK)
  • Korrespondance med kunder (DK + DE)
  • Indkøb af kontorartikler m.m. (DK + DE)
  • Telefonpasning (DK + DE)
  • Varmeregnskab (DK)
  • Indkøber og sælger (DK)
  • Uddannelse af kontorelev (DE + DK)
  • Modtagelse og udlevering af renset tøj hos Dansk Textil Finish (DK)
  • Årsregnskab – al afstemning m.m. der skal udføres i forbindelse med et årsregnskab (DK +DE)
  • Har for alle mine arbejdsgiver, ved siden af arbejdet for virksomheden, lavet al bogholderi for mindre firmaer, der havde tilknytning til deres virksomhed og lavet al afstemning, momsindberetning m.m. samt årsregnskab. Også i den tid, hvor jeg kun har været ansat 12 timer ugentlig.
  • Har arbejdet med følgende bogføringsprogrammer:

Navision, Concorde C5, Winfinans og E-conomic.

  • Superbruger i Excel og Word.

 

Erhvervserfaring:

Har arbejdet indenfor bogføring i 33 år, som ofte har været i mindre virksomheder, hvor jeg har været ene ansvarlig administrativ medarbejder. 

Har også arbejdet 8 år i Tyskland som bogholder i et speditionsfirma.

Skånevilkår:

Afvekslende arbejdsopgaver.  

12-15 timer pr. uge, fordlet over 3 dage

Andre kandidater:

Heidi Fabrin Jensen

Jobønsker: Lager/pakkeri – kontor – butik
10 timer/ugen
Jobcenter Vejen

Eva Rasborg

Jobønsker: Butiksmedhjælper (gerne mindre butik uden kassebetjeni
26 timer/ugen
Jobcenter Sønderborg

Maria Lindblad Lykkegaard Pekruhn

Jobønsker: Undervisningsassistent, medhjælper skoleklasser- sprogskole
8 - 10 timer/ugen

Lars Jakobsen

Jobønsker: Specialarbejder, jern og metal. Elektronikmedarbejder.
30 timer/ugen
Jobcenter Sønderborg

Hans Jørger Lange

Jobønsker: Værkstedsassistent – overvågning.
4 timer/ugen

Annette Halberg Jørgensen

Jobønsker: Receptionist Kontormedhjælper
10 timer/ugen
Jobcenter Sønderborg

Birgitte Ellingsgaard

Jobønsker: Underviser
12 timer/ugen

Sylvia Therkildsen

Jobønsker: Butiksassistent, kiosk, lettere montagearbejde
5 timer/ugen