Kandidaten er kommet i job
Kandidaten er kommet i job

Rie Frank Albrechtsen

Jobønsker:

Indkøbsassistent

Kontorassistent

Kontorassistent/support for sælger

Disponent

Ordrehåndtering

Antal timer:     Opstart på 10 timer, gerne med mulighed for at øge på sigt.

Timer:
10 timer/ugen
Personlig beskrivelse:

Jeg er serviceminded, initiativrig og stabil. Min tilgang til en opgave, er struktureret og så søger jeg sparring fra kollegaer, når jeg ikke selv har den nødvendige viden. Min struktureret tilgang til opgaver, gør at jeg i travle perioder er godt til at prioriteret og bevare overblikket. Jeg er af natur positiv og hjælpsom, og kan bevare roen i pressede situationer. Jeg nyder at indgå i et team, med god sparring, mulighed for personlig udvikling og humor.  Jeg er en kvinde på 37 år, bor i Broager med min kæreste og vores søn. Jeg er et aktivt menneske og tilbringer mange timer i naturen. Jeg har et indre drive for at dygtiggøre mig, og gøre en forskel med min indsats og tilstedeværelse.

Kompetencer:

I mig, får du en medarbejder der er åben for nye rutiner og systemer, er hjælpsom, imødekommende og velfungerende i et team. Jeg arbejder selvstændigt med struktur og orden og brænder for at dygtiggøre mig, for derefter at bruge min viden i hverdagen.

En styrke er at jeg er god til at tillære mig nye it-systemer, samt at undervise andre i bruge af it-systemer. Et eksempel her på er at jeg af ESDH-teamet i Sønderborg Kommunes It-afdeling, fik tildelt rollen at implementere Acadre i afdelingen VidensBy.

Jeg har erfaren inden for blandt andet:

  • bestilling og modtagelse af varer
  • vedligehold af varekartotek
  • vedligehold af hjemmeside
  • undervisning i it-systemer
  • kontakten til leverandører
  • booking og forberedelse af møder
  • kontakten til borgere
  • brugen af officepakken
  • Acadre – superbruger
  • SurveyXact
  • Behersker tysk og engelsk

Erhvervserfaring:

Jeg har været ansat i administrative stillinger (ca. 6 år) i forskellige brancher. Fælles for alle brancher er, at jeg har ydet en god service, arbejdet tæt sammen med såvel kollegaer, som leverandører og borgere.

En ny branche ser jeg som en udfordring, hvor jeg kan suge til mig, og dygtiggøre mig inden for de nye rammer og fagbegreber.

 VidensBy Sønderborg Kommune – Kontorassistent

Biblioteket Sønderborg – Assistent, leverandør kontakt og borger betjening

Kommunomuddannelse 

Inu:It Kontorhuset i Nuuk – Indkøbsassistent, assistent for sælger, ansvarlig for reklamationsafdeling

Sønderborg Lufthavn – Kontorassistent og Security medarbejder.

Uddannet Kontorassistent med indkøb som speciale

Skånevilkår:

Nedsat arbejdstid

Skal have mulighed for at holde pauser ved behov

Undgåelse af stress og højt forventningspres

Opmærksomhed på lys og lydfølsomhed

Anerkendende arbejdsmiljø

Andre kandidater:

Henrik Rønler

Jobønsker: Vicevært og/eller chauffør
16 timer/ugen
Jobcenter Egedal

Jette Platz Jessen

Jobønsker: Jeg søger job inden for kontor og omsorg. Konto
6 timer/ugen
Jobcenter Sønderborg

Jens Jørgen Andersen

Jobønsker: Montage. Lager/truckfører. Pedelmedhj&ael
9 timer/ugen
Jobcenter Sønderborg

Marianne Tychsen

Jobønsker: Kontormedhjælper – adm. medarbejder
12 timer/ugen
Jobcenter Sønderborg

Ricki Dahl Larsen

Jobønsker: Sælger instrumenter/radio/Tv Ungdomsklub leder/m
10 timer/ugen
Jobcenter Vejen

Thayalini Arumainayagam

Jobønsker: pakkemedarbejder, omsorgsmedhjælper, pædagogmedh
15 timer/ugen
Jobcenter Sønderborg

Maria Ingemann Jørgensen

Jobønsker: Pædagogmedhjælper med mindre børn eller voksne. Butiksass
0 - 7 timer/ugen
Jobcenter Sorø

Hannah Gyrud

Jobønsker: Kvalitetskontrollant/servicemedarbejder
11 timer/ugen
Jobcenter Egedal