
Kontakt kandidat:
Tlf.: 51 78 66 66E-mail: rie.f.albrechtsen@gmail.com

Kontakt fleksjobkonsulent:
Marianne Ane Hansen
Tlf.: 88 72 69 92
E-mail: mnan@sonderborg.dk

Rie Frank Albrechtsen
Indkøbsassistent
Kontorassistent
Kontorassistent/support for sælger
Disponent
Ordrehåndtering
Antal timer: Opstart på 10 timer, gerne med mulighed for at øge på sigt.
10 timer/ugen
Jeg er serviceminded, initiativrig og stabil. Min tilgang til en opgave, er struktureret og så søger jeg sparring fra kollegaer, når jeg ikke selv har den nødvendige viden. Min struktureret tilgang til opgaver, gør at jeg i travle perioder er godt til at prioriteret og bevare overblikket. Jeg er af natur positiv og hjælpsom, og kan bevare roen i pressede situationer. Jeg nyder at indgå i et team, med god sparring, mulighed for personlig udvikling og humor. Jeg er en kvinde på 37 år, bor i Broager med min kæreste og vores søn. Jeg er et aktivt menneske og tilbringer mange timer i naturen. Jeg har et indre drive for at dygtiggøre mig, og gøre en forskel med min indsats og tilstedeværelse.
I mig, får du en medarbejder der er åben for nye rutiner og systemer, er hjælpsom, imødekommende og velfungerende i et team. Jeg arbejder selvstændigt med struktur og orden og brænder for at dygtiggøre mig, for derefter at bruge min viden i hverdagen.
En styrke er at jeg er god til at tillære mig nye it-systemer, samt at undervise andre i bruge af it-systemer. Et eksempel her på er at jeg af ESDH-teamet i Sønderborg Kommunes It-afdeling, fik tildelt rollen at implementere Acadre i afdelingen VidensBy.
Jeg har erfaren inden for blandt andet:
- bestilling og modtagelse af varer
- vedligehold af varekartotek
- vedligehold af hjemmeside
- undervisning i it-systemer
- kontakten til leverandører
- booking og forberedelse af møder
- kontakten til borgere
- brugen af officepakken
- Acadre – superbruger
- SurveyXact
- Behersker tysk og engelsk
Jeg har været ansat i administrative stillinger (ca. 6 år) i forskellige brancher. Fælles for alle brancher er, at jeg har ydet en god service, arbejdet tæt sammen med såvel kollegaer, som leverandører og borgere.
En ny branche ser jeg som en udfordring, hvor jeg kan suge til mig, og dygtiggøre mig inden for de nye rammer og fagbegreber.
VidensBy Sønderborg Kommune – Kontorassistent
Biblioteket Sønderborg – Assistent, leverandør kontakt og borger betjening
Kommunomuddannelse
Inu:It Kontorhuset i Nuuk – Indkøbsassistent, assistent for sælger, ansvarlig for reklamationsafdeling
Sønderborg Lufthavn – Kontorassistent og Security medarbejder.
Uddannet Kontorassistent med indkøb som speciale
Nedsat arbejdstid
Skal have mulighed for at holde pauser ved behov
Undgåelse af stress og højt forventningspres
Opmærksomhed på lys og lydfølsomhed
Anerkendende arbejdsmiljø