


Rene Hansen
Kontorassistent – speditør.
10 timer/ugen
Jeg er en eftertænksom, diciplineret person, som er meget opmærksom på, omhyggelig og præcis med detaljerne i mit job. Jeg identificerer problemer og nyder at løse dem, specielt indenfor eget ekspertisefelt. Jeg arbejder i et stabilt, jævnt tempo, idet jeg benytter min baggrund til virksomhedens eller kundens bedste. Med erfaring og/eller oplæring vil jeg udvikle et højt niveau af specialiseret ekspertise. Jeg er seriøs og dedikeret til mit job og virksomheden. Mit arbejdstempo er jævnt og stabilt, og jeg bliver motiveret af et ægte ønske om at få arbejdet gjprt omhyggeligt og korrekt. Min deciplin og varsomme omtanke vil gøre mine beslutningstagning forsigtig; jeg planlægger forud, og dobbeltchecker og følger omhyggeligt op på mine beslutninger og handlinger.
Administrativt arbejde – booking – kunderådgivning og-vejledning – kundesupport – telefonbetjening – uadarbejdelse af fragtbreve, toldpapirer mv.
Callcentermedarbejder (kundeservicemedarbejder januar 2013 – oktober 2016. Telefoni og administrative opgaver for 3 forretninger.
Vikar marts 2012 – maj 2012 – Adecco. Administrativ – databasehåndtering – berigelse – kontrol og vedligeholdelse af kundedatabase.
Speditørassistent august 1999 – september 2009. Peter Hansen – Trans Mar – Andreas Andresen A/S. Booking af ordre – sørge for kørselsinstruktioner til chauffører og andre administrative opgaver i relation til lagerstyring. Disponering af mindre transporter til England samt udfærdigelse og håndtering af transportdokumenter.
Undgå blinkende lys i skærmarbejde – undgå støjende arbejdsmiljø.