


Lone Alleslev
- Receptionist
- Kundeservice
- Detail
11 timer/ugen
Jeg er en meget udadvendt person, både personligt og i telefonen. Det er vigtigt for mig, at kunden altid føler sig velkommen og godt tilpas. Jeg er omgængelig, nem at arbejde sammen med og besidder et positivt smilende humør.
Jeg sætter en ære i at yde en venlig og professionel kundebetjening, så kunderne føler, at de har fået den bedste service.
- Modtagelse og servicering af gæster
- Telefonbetjening
- Mødeklargøring
- Postforsendelse/fordeling
- Journalisering
- Ballerup Kommune (Rådhuset)
Mødeklargøring, journalisering, div. ad hoc opgaver, telefonbetjening, postfordeling og afsendelse, ferieregistrering.
- Frivilligt arbejde: Restaurant Balsamico Dragør (Is/Chokolade butik)
- Restaurant Caddie (Smørum Golfcenter)
- Ballerup Fysioterapi og træningsklinik (Receptionist) 1996
- Magasin Du Nord, Fifth Avenue 1994
- Magasin Du Nord, Bøger 1963
- Pædagogmedhjælper i Børnehave Skovlunde
- LEO Løvens Kemiske Fabrik
Jeg skal undgå tunge løft og har det bedst med afvekslende arbejdsstillinger. Jeg trives med hurtigt afsluttede og strukturerede opgaver.