


Lars W. Christensen
Bogholderi, debitor- og kreditorstyring, lønbehandling, ordrebehandling og forefaldende kontorarbejde.
11 timer/ugen
For den mindre erhvervsdrivende vil jeg være netop den medarbejder, som gør, at der bliver tid til at koncentrere sig om det væsentlige i at holde virksomheden i gang og få den aflastning, som skal til, for at du som leder får mere energi til at koncentrere dig om det, du er bedst til.
Jeg har i en årrække ordnet regnskabsarbejde og ydet administrativ hjælp for mindre erhvervsdrivende som selvstændig. Derudover har jeg været kasserer og regnskabsfører i diverse foreninger og organisationer.
Gennem mit virke er jeg blevet god til at arbejde struktureret, holde et overblik, analysere og motivere. Jeg taber ikke målet i processen og er god til kreativt at finde og udnytte ressourcerne. Jeg er god til aktivt at lytte, og jeg arbejder med stor tålmodighed i samarbejdet med kolleger og samarabejdspartnere. Jeg har stor erfaring med konflikthåndtering, supervision og oplæring af medarbejdere.
Jeg har gennem tiden fået et bredt kendskab til IT og har nemt ved at tilegne mig viden, læse og forstå brugermanualer, overenskomster og lovstof. Endelig anses jeg for at være pragmatisk anlagt og arbejde målbevidst.
Detaljeret CV kan eftersendes såfremt det ønskes.
- Rutineret IT-bruger
- God til at finde og udnytte ressourcer
- God til at formulere mig i skrift og tale
- Målrettet, resultatorienteret
Oprindeligt uddannet indenfor handel og kontor i byggefagene, hvor jeg bl.a. har arbejdet som arbejdsleder, og med regnskabsmæssigentreprisestyring. Herudover har jeg flere års erfaring inden for offentlig sagsbehandling.
Vekslende arbejdsstillinger, undgå tunge løft og enkelte korte pauser.