Billede af kandidaten
Billede af kandidaten

Jutti Stolberg Jørgensen

Jobønsker:

Receptionist,  adm. medarbejder på kontor.

Timer:
16 timer/ugen
Personlig beskrivelse:

Jeg har et stort overblik og god forretningsforståelse. Jeg er pålidelig, dynamisk og handlekraftig, har et stort service-gen, er imødekommende og udadvendt, er god til at skabe nye og gode relationer.

Jeg sætter mig hurtigt og nemt ind i nye arbejdsopgaver – mit ”motto” er: alt kan læres. Jeg arbejder struktureret, engageret og effektivt, lægger stor vægt på, at de opgaver jeg udfører, er helt i top.

Nok er jeg i fleksjob, men I kan regne med mig. Jeg er, og har altid været, en stabil arbejdskraft. Jeg trives i et travlt miljø, og værdsætter ligeledes når tiden tillader, at der er mindre travlt. Jeg er klar til at kaste mig over, de mere rutineprægede opgaver, som jeg naturligvis forstår vigtigheden af, og desuden finder jeg det spændende, med nye opgaver og tiltag.

Kompetencer:

Min erfaring fra de sidste 8 år, hvor jeg har arbejdet som receptionist med opgaver i blandt andet HR afdelingen og direktionen, gør at jeg er bekendt med dagligdagen  i en professionel virksomhed. Opgaverne var mangfoldige med daglig pasning af telefon, på både dansk, tysk og engelsk, været virksomhedens ansigt udadtil. Ligeledes har jeg været administrativ ”blæksprutte” været ansvarlig for indkøb af kontorartikler, samt gaver til runde fødselsdage og jubilæer, i personalegruppen. Dagligt taget imod gæster, ligeledes klargjort mødelokale, så det altid fremstod indbydende. Med andre ord, været den forlængede arm, som mange afdelinger i hele organisationen, ofte har brug for.

Erhvervserfaring:




Recetionist

marts 2008 – april 2016

AH Industries

Dagligt ansvar for receptionen, herunder telefonpasning på både dansk, tysk og engelsk. Ansvar for frokost/frugtordning. Modtagelse af gæster, bestilling af rejser og hotel til personale, så som husets gæster. Klargøring af mødelokaler, indkøb af gaver til personale, ved mærkedage, indretning af virksomhedens kontorlokaler og tilhørende lejligheder.




Butiksassistent

februar 2007 – december 2007

bee you sundhedscenter

Rådgivning af helsekost, kundebetjening modtagelse af kursister, telefonpasning, messer, dekoration, indretning og vareindkøb




Orlov

januar 2005 – januar 2006

jutti

gået hjemme og passet vores lille pige




Butiksassistent

januar 2004 – september 2004

Staruplund helsekost

Ansvarlig for den daglige drift, vareindkøb, kundebetjening/vejledning og kasseoptælling




Pædagog medhjælper

januar 2003 – januar 2003

Familiehuset Åbenrå

Taget vare på familier med sociale problemer, været vejleder for familier, med problemer i forhold til at få en hverdag til at fungere, med vold og alkehold.




Orlov

januar 2001 – januar 2003

jutti

gået hjemme og passet vores lille dreng




Pædgogmedhjælper

januar 1989 – januar 2001

Ejsbølhus børnehave

Har i perioder været den ansvarlige voksen, for stue med 21 børn. forældresamarbejde og samarbejde med prof. faggrupper udefra, har været en stor del af det daglige arbejde.




Butiksassistent

januar 1987 – januar 1989

Matas haderslev

Starter hos Matas i Haderslev som ufaglært, klarede deet så godt at de valgte at fastansætte mig. Kundevejledning/betjening, dekoration, vareindkøb, messer, udstillinger kasseoptælling og telefonpasning, var det jeg beskæftigede mig med.




Sprogrejse USA

januar 1986 – januar 1987

jutti

Sprogrejse med henblik på at lære bedre engelsk




Butiksassistent

januar 1982 – januar 1986

Skoringen haderslev

Opstart af ny skobutik, været med til at indrette en helt ny skobutik.Kundebetjening, dekoration, messer med indkøb og kasseoptælling har været dagligdag i gennem alle år.




Udlært kommis

januar 1981 – januar 1982

Viggo jacobsen haderslev

Ansvarlig for daglig drift, ansættelse af personale, kundebetjening, vareindkøb. I forretningens 32 år lange eksistens, var jeg den første elev ,som blev tilbudt at blive efter endt elevtid.




Kommiselev

januar 1979 – januar 1981

Viggo jacobsen haderslev

kundebetjening, vareindkøb telefonpasning kasseoptælling på handelsskole og gennemgå den del af uddannelsen

Uddannelser




Kommis

august 1979 – marts 1982

Viggo jacobsen / handelsskole

I lære som kommis, blev tilbudt arbejde efter endt læretid, som den første elev i blivende job i de 32 år de havde haft butik.




Efg bassisår

januar 1979 – januar 1980

Haderslev handelsskole

Efg bassisår




Folkeskole

januar 1968 – januar 1978

Hertug hans skolen Haderslev

Skånevilkår:

Tilrettelæggelse af arbejdsdagen, og vigtigt med fri midt i ugen

Andre kandidater:

Pavl Erik Heldt

Jobønsker: Butiksmedhjælper. lagermedarbejder. Kontor
15 timer/ugen
Jobcenter Sønderborg

Kandidat #300007152

Jobønsker: Landbrugsarbejde Lagerarbejde Produktionsarbejde Håndværks
6 - 12 timer/ugen
Jobcenter Nyborg

Frank-Robin Hinrichsen

Jobønsker: dyrepasser, lagermedarbejder, fabriksmedarbejder, smed, svej
18 timer/ugen
Jobcenter Sønderborg

Lars Jakobsen

Jobønsker: Specialarbejder, jern og metal. Elektronikmedarbejder.
30 timer/ugen
Jobcenter Sønderborg

Birgitte Sunne Haslund

Jobønsker: Administrative kontorjob – Butik
9 timer/ugen
Jobcenter Sønderborg

Christian Søberg Petersen

Jobønsker: Lagermedhjælper   Jeg er åben overfor alle opgaver in
9 timer/ugen

Hanne Dorte Witchen

Jobønsker: Bogholder/økonomiassistent Kontorassistent
18 timer/ugen
Jobcenter Vejen

Troels Klint

Jobønsker: Montage, lager, servicemedarbejder, produktionsarbejde, lett
16 timer/ugen
Jobcenter Sønderborg