
Kontakt kandidat:
Tlf.:E-mail: joy.nordkvist@live.dk

Kontakt fleksjobkonsulent:
Thomas Christiansen
Tlf.: 20125898
E-mail: thch@soroe.dk

Joy Nordkvist
Administrative opgaver som journalisering, lettere økonomi, indkøb, kontakt med samarbejdspartnere.
Reception, som telefon pasning, kundekontakt, indkøb, sende faktura ud og betale regninger
Lettere sekretær funktion, referat, mødeindkaldelser, kalenderstyring.
Pædagogmedhjælper/ støttekontaktperson på voksenområdet.
Lettere genoptræning af borgere med KOL og senhjerneskade.
10 - 18 timer/ugen
Som person er jeg glad og altid åben overfor input. Jeg fungerer godt i grupper, men jeg arbejder også rigtig godt selvstændigt. Jeg er ansvarsbevidst og videbegærlig. Jeg ser ikke hindringer, men opgaver der skal løses. Gennem mine forskellige jobs har jeg ofte haft kontakt til borgere, hvilket er faldet mig naturligt, da jeg er udadvendt og smilende. Trives med en travl hverdag.
Er uddannet sundhedsservice Sekretær
Rutineret bruger af Office-pakken
Er hjemmevant i følgende programmer: Scanjours Capita, ØS2000, KMD Sag, Opera, KMD-vagtplan og Opus økonomi og personale.
Læser, skriver og taler Dansk.
Læser og forstår engelsk, svensk og norsk.
Har taget følgende kurser: konfliktløsende psykologi og konkurrenceforberedende psykologi, Aldersrelateret klubtræner 1 + 2, Løbsleder og Dommer.
2005 – 2006 Servicemedarbejder, Aulum Byskole
Varetog opgaver i elevernes kantine, varetog indkøb, madlavning, betjening og hygiejne kontrol. Udover dette havde jeg en støtte funktion i forhold til en elev med specielle behov.
2008- 2009 Sundhedsservicesekretær, Rehabiliteringscenteret, Holstebro.
Havde administrative opgaver som at betale regninger, passe telefon, post omdeling – både elektronisk og manuel -, genoptræningsopgaver som vedligeholdelsestræning af KOL patienter, træning i varmtvandsbassin.
2013 – 2016 Administrativ medarbejder, Jobcenter Sorø.
Varetog forskellige administrative ad-hoc opgaver og stod for blandt andet udarbejdelse og opfølgning på blanketter ifbm. løntilskudsansættelser og praktikforløb især i samarbejde
med anden aktør, udarbejdelse af købsaftaler ifbm. 6-ugers selvvalgt kursusforløb, gennemførelse af Læse- og matematiktest, udarbejdelse og opfølgning på aktindsigter og sagsakter plus administrativt understøttet jobplanner.
Var ligeledes deltagende i Jobbutikken hvor jeg servicerede borgere og erhvervsdrivende.
Udover dette har jeg arbejdet med modtagelse af flygtninge, herunder at finde bolig, hjælpe med økonomi og være tovholder i forhold til de mange behov de havde. Ved behov varetog jeg lettere sagsbehandling.
Mødetid efter kl. 9.
Vekslende arbejdsstillinger – hæve/sænke bord.
Ingen tunge løft, vrid eller skub.