


Hanne Dorte Witchen
Bogholder/økonomiassistent, Kontorassistent, Receptionist
18 timer/ugen
Jeg er 53 år, gift og har 2 voksne sønner.
Jeg er en pligtopfyldende, mødestabil og loyal medarbejder, som arbejder selvstændigt, og er åben overfor nye opgaver.
Siden 2008 har jeg været eneansvarlig for bogholderiet og har dermed stor erfaring med alle de daglige opgave. Derigennem har jeg fået en bred viden og en god forståelse af regnskaber, og har oparbejdet en god rutine.
Derudover har jeg lavet en del alment kontorarbejde, samt været med til at vedligeholde webshop.
Jeg er ikke bange for at give mig i kast med nye opgaver, og lære nye funktioner.
I min fritid laver jeg meget håndarbejde, dyrker lidt motion, og så tager vi ud i det blå på vores mc. Samt haft bestyrelsesposter i foreningsregi.
-
Alle bogholderiopgaver
-
Debitor
-
Kreditor
-
Finans
-
Lager
-
Moms
-
Løn
-
-
Ind- og udbetalinger i bank
-
Lønbehandling
-
Lønregnskab
-
Refusionsopgørelser
-
Scanningsopgaver
-
Statistikker (i excell)
-
Kundeekspedition
-
Scanningsopgaver
Vedligeholde Webshop
1996 – 1998 All Round Kontorelev v. Thams Furniture A/S
1994 – 1995 Merkonom i regnskabsvæsen – Vejen Erhvervsskole
1990 – 1994 HHX – Vejen Erhvevsskole
01.2014 – 01.2016 Brørup Elektro ApS Eneansvarlig for bogholderi og løn. Vedligeholdelse af webshob. Priser m.v.
04.2009 – 12.2013 Profil Concept Ikast ApS Eneansvarlig for bogholderi og løn. Vedligehold af webshop.
04.2008 – 03.2009 Bogføringsbureauet Eneansvarlig for bogholderi af flere virk- somheder, med reference til indehaveren.
10.2006 – 03.2008 LH Fragtcenter A/S Alsidige kontoropgaver, herunder løn til time- Lønnede chauffører.
09.2003 – 11-2003 Revacenter Esbjerg Arbejdsprøvning, omstilling reception.
09.2000 – 10.2002 Fipotex A/S Økonomiassistent, løn til timelønnede og funk- tionærer, udarbejdelse af statistikker i excell.
08.1998 – 08.2000 Thams Furniture A/S All Round kontorassistent, herunder det dag- lige bogholderi og løn.
09.1996 – 07.1998 Thams Furniture A/S All Round kontorelev.
Jeg skal helst have mine timer fordelt på enten 3 eller 4 dage ( mandag – onsdag – fredag , mandag – tirsdag – torsdag –fredag ) så jeg får min. 1 hviledag midt på ugen.
Transporttiden til arbejdspladsen skal helst ikke overstige 30 min.