Gitte Holm Struck
Kontor, administration, indkøb og reception.
10 - 12 timer/ugen
Som ansat er jeg god til at bevare overblikket, hvilket gør mig i stand til at håndtere og administrere mange opgaver. Jeg er lærenem og velforberedt. Jeg motiveres af en travl og dynamisk hverdag. Som erfaren medarbejder skaber jeg gode resultater/relationer hver gang.
Har 27 års erfaring med indkøb, disponering, logistik, og salg. Jeg er positiv, udadvendt, resultatorienteret, målrettet, empatisk over for kolleger, kunder og leverandører. Jeg er visiteret til fleksjob.
Administration´
Disponering
Fakturering
Indkøb
Indkøb, non-food
Kontakt til leverandører
Kundebetjening
Kundekontakt
Messedeltagelse
Ordrebehandling
Ordremodtagelse
Pris- og kvalitetssammenligning
Sekretærarbejde
Strukturering
Tilbudsindhentning
Varebestilling
Varedisponering
Har beskæftiget mig med indkøb i 27 år
Samt almen kontorarbejde
Helst arbejde om formiddagen og have gode kollegaer omkring mig.
Varierende arbejdesopgaver der er strukturet
- (B) Person- og varebil på indtil 3.500 kg og med plads til højst ni personer