Birgitte Brink
Kontorarbejde, fx administration af lettere opgaver såsom kontrolopgaver, arkivering, journalisering, sortering, tasteopgaver, kopiering, postomdeling, ad hoc opgaver mv.
12 timer/ugen
Jeg er en stabil, positiv, samarbejdsvillig og struktureret medarbejder, der sætter en ære i at hjælpe mine kolleger. Jeg vil gerne bevare min arbejdsidentitet, og være en del af et team, med de begrænsninger jeg har. Men et sted hvor jeg kan se, at mit arbejde har betydning for helheden.
Jeg har arbejdet som kontorassistent med bl.a. mødeplanlægning, journalisering, arkivering, back up for frontdiskmedarbejdere, vareoprettelse, korrektur, sekretæropgaver, har medvirket til udarbejdelse af brochurer og undervisningsmaterialer, indkøb af kontorartikler, lønbearbejdelse, serviceaftaler og meget andet.
IT-kompetencer:
Word
|
Rutineret bruger
|
Excel + Power Point
|
Bruger
|
Outlook + Internet
|
Rutineret bruger
|
Oracle HR-system
|
Kendskab
|
Aspect4
|
Kendskab
|
C5 Regnskab
|
Grundlæggende kendskab
|
FASIT
|
Bruger
|
2015-
|
Jobcenter Vejen
|
Administrativ medarbejder
|
2013-2014
|
P. Lindberg
|
Assistent i Indkøb
|
2009-2012
|
Flügger A/S
|
HR medarbejder
|
2004-2009
|
Flügger A/S
|
Assistent for teknisk chef
|
1995-2004
|
DYRUP A/S
|
Telefonisk teknisk rådgiver/sekretær
|
1979-1994
|
Vejen Bogcenter
|
Salgsassistent
|
Jeg arbejder bedst i områder med lavt støjniveau.
Strukturerede/rutineprægede opgaver uden deadlines.