


Azra Subo
Kontor, administrativt, piccoline opgaver
6 timer/ugen
Som person er jeg stabil og ansvarlig, går altid til mine opgaver med stor omhu. Har en
positiv indstilling og med let til smil. Jeg er omstillingsparat og er meget lærenem, tager
nye opgaver som en udfordring.
I mig vil i således få en person der er resultatorienteret og kvalitetsbevist med fokus på
detaljerne, har en god egen kontrol.
Arbejder systematisk med en rigtig god ordenssans. Jer er god til at samerbejde samt at
arbejde selvstandigt, hjælper gerne en kollega hvis der er behov for det og bidrager
selvfølgelig til et god arbejdsmiljø.
Jeg stammer oprindeligt fra Montenegro har været i DK i 12 år. Jeg taler-skriver og
læser godt dansk og forstår ligeledes den danske humor og ironi.
Jeg kan yderligere oplyse at jeg er opfattet af Flexjobs reglerne hvor jeg har nogle
skånehensyn i visse former for opgaver. For at se om jeg passer ind i jeres virksomhed,
kan/vil der skulle være en virksomhedspraktik i starten, denne er naturligvis gratis for
jer. Reglerne for ansættelse i flexsjob, vil jeg naturligvis gerne informer jer om.
Faglige kvalifikationer
Arkivering, sekretærarbejde, booking, korrespondance, journalisering
Indkøb, kontorartikler, gaver m.v.
Kopiering, Korrespondance
Mødeservice
Posthåndtering, pakke- og forsendelsesarbejde
Telefonbetjening
Kørekort
B – Almindelig bil
Sprog
Bosnisk – Øvet
Dansk – Øvet
Serbokroatisk – Øvet
Tysk – Let øvet
Bibliotekar medhjælper – 2013 – – 2013 – Brørup Skole
Følgene opgaver: udlevering og aflevering af bøger, orden af lokalen, kopier og
laminering.
Kontorassistent – 2012 – – 2012 – Øster Lindet Rejser
Følgene opgaver: indhentning og opdatering af priser, oprydning, kaffe levning
postfordeling samt telefonisk omstilling.
Kontormedhjælper – 2011 – – 2011 – Øater Lindet Rejser
Følgene opgaver: let rengøring af kontor, post, køkken og telefonisk omstilling.
Kontaktperson og kontormedhjælper – 2010 – – 2010 – Vejen integration
Følgene opgaver: kontaktperson for en indvandrerkvinde og hendes datter på 3 år,
styret postgangen mellem kontor og Rådhuset, systematisering af gamle sagsakter,
samt hjalp til i køkkenet.
Kantinemedhjælper – 2009 – – 2009 – Brørup Rådhus
Følgene opgaver: klargøring til møder, kaffelevning og aflevering til skranken,
blomstervanding og lettere køkkenhjælp.
Rengørinsassistent – 2007 – – 2007 – Brørup Skole
Følgene opgaver: rengøring af klasselokaler, aftørring af borde, tavle, vindueskarme og
gulve.
Undgå tunge løft, støj, fysiske og psykiske begrænsninger