Billede af kandidaten
Billede af kandidaten

Azra Subo

Jobønsker:

Kontor, administrativt, piccoline opgaver  

Timer:
6 timer/ugen
Personlig beskrivelse:

Som person er jeg stabil og ansvarlig, går altid til mine opgaver med stor omhu. Har en

positiv indstilling og med let til smil. Jeg er omstillingsparat og er meget lærenem, tager

nye opgaver som en udfordring.

I mig vil i således få en person der er resultatorienteret og kvalitetsbevist med fokus på

detaljerne, har en god egen kontrol.

Arbejder systematisk med en rigtig god ordenssans. Jer er god til at samerbejde samt at

arbejde selvstandigt, hjælper gerne en kollega hvis der er behov for det og bidrager

selvfølgelig til et god arbejdsmiljø.

Jeg stammer oprindeligt fra Montenegro har været i DK i 12 år. Jeg taler-skriver og

læser godt dansk og forstår ligeledes den danske humor og ironi.

Jeg kan yderligere oplyse at jeg er opfattet af Flexjobs reglerne hvor jeg har nogle

skånehensyn i visse former for opgaver. For at se om jeg passer ind i jeres virksomhed,

kan/vil der skulle være en virksomhedspraktik i starten, denne er naturligvis gratis for

jer. Reglerne for ansættelse i flexsjob, vil jeg naturligvis gerne informer jer om.

Kompetencer:

Faglige kvalifikationer

Arkivering, sekretærarbejde, booking, korrespondance, journalisering

Indkøb, kontorartikler, gaver m.v.

Kopiering, Korrespondance

Mødeservice

Posthåndtering, pakke- og forsendelsesarbejde

Telefonbetjening

 Kørekort

 B – Almindelig bil

 Sprog

Bosnisk – Øvet
Dansk – Øvet
Serbokroatisk – Øvet
Tysk – Let øvet

 

Erhvervserfaring:

Bibliotekar medhjælper – 2013 – – 2013 – Brørup Skole

Følgene opgaver: udlevering og aflevering af bøger, orden af lokalen, kopier og

laminering.

Kontorassistent – 2012 – – 2012 – Øster Lindet Rejser

Følgene opgaver: indhentning og opdatering af priser, oprydning, kaffe levning

postfordeling samt telefonisk omstilling.

Kontormedhjælper – 2011 – – 2011 – Øater Lindet Rejser

Følgene opgaver: let rengøring af kontor, post, køkken og telefonisk omstilling.

Kontaktperson og kontormedhjælper – 2010 – – 2010 – Vejen integration

Følgene opgaver: kontaktperson for en indvandrerkvinde og hendes datter på 3 år,

styret postgangen mellem kontor og Rådhuset, systematisering af gamle sagsakter,

samt hjalp til i køkkenet.

Kantinemedhjælper – 2009 – – 2009 – Brørup Rådhus

Følgene opgaver: klargøring til møder, kaffelevning og aflevering til skranken,

blomstervanding og lettere køkkenhjælp.

Rengørinsassistent – 2007 – – 2007 – Brørup Skole

Følgene opgaver: rengøring af klasselokaler, aftørring af borde, tavle, vindueskarme og

gulve.

Skånevilkår:

Undgå tunge løft, støj, fysiske og psykiske begrænsninger

Andre kandidater:

Marianne Pabst

Jobønsker:
1 timer/ugen

Karin Nygaard Madsen

Jobønsker: Støtte/Støttepædagog for børn i a
15 timer/ugen

Heidi Holm Damgaard

Jobønsker: Køkkenassistent/hjælper, kontor, kreativitet, pleje, omsor
10 timer/ugen
Jobcenter Sønderborg

Inger Christine Schäfer Jensen

Jobønsker: Pædagogmedhjælper. Aktivitetsmedarbejder på
12 timer/ugen
Jobcenter Vejen

Vickie Nørregaard Bonde

Jobønsker: Lager. Negletekniker. Lille butik.
10 timer/ugen
Jobcenter Sønderborg

Birgit Christiansen

Jobønsker: Pædagogisk arbejde.
15 timer/ugen
Jobcenter Sønderborg

Flemming Esmann

Jobønsker: Chauffør Budtransport Jeg har køre
4 timer/ugen
Jobcenter Vejen

Jette Nielsen

Jobønsker: Kontorassistent Receptionist
15 timer/ugen
Jobcenter Egedal