


Kandidat #300007407
- kontorarbejde
- administration
- sekretærarbejde
- blæksprutte
- piccolinearbejde
- receptionistarbejde
- servicemedarbejde
- lettere butiksarbejde
- lettere lagerarbejde
8 - 15 timer/ugen
Jeg er villig til at starte i en praktik, så vi kan se hinanden an inden en evt. ansættelse.
I får en uddannet kontorassistent med specialet administration, som er meget fleksibel i forhold til
arbejdsopgaverne.
Som person er jeg ærlig og ansvarsfuld og sætter en ære i at mine opgaver er løst tilfredsstilende.
Jeg har ofte fået af vide at jeg har en positiv udstråling i form af en smilende og imødekommende
tilgang.
- sekretærarbejde
- tidsregistrering
- vareopfyldning
- posthåndtering
- dansk
- engelsk
- journalisering
- kalenderstyring
- kundeservice
- referatskrivning
- indkøb
- bogføring, debitor
- markedsføring og salg
- Administration
- Arkivering og journalisering
- Microsoft Office
- omstilling af telefoner
- sekretariatsbetjening
- arkivering, sekretærarbejde
- kundebetjening
- reception
- telefonbetjening
- bogføring, kreditor
- arkivering og registrering
- postregistrering
- bogføring
2020 – 2020 BUTIKSMEDHJÆLPER – SUPERBRUGSEN
Arbejdsopgaver: Datosortering. Vareopfyldning. Lettere rengøring af kølebokse samt hylder. Alm. kundeservice.
Det blev jeg særlig god til: At begå mig i et fysisk job med (tunge) løft og mange forskellige arbejdsstillinger.
2020 – 2020 KONTORASSISTENT – FRIPLEJEHJEM MUNKE MOSE
Arbejdsopgaver: Referatskrivning, ad hoc opgaver primært for forstanderen samt resten af medarbejderne hvor en del lister og renskrivning var til stor nytte/hjælp, telefonpasning.
Opgaver i boligafdelingen fx. udarbejdelse af huslejekontrakt, tilmelding til PBS, boopgørelse samt
en lille smule bogføring.
2017 – 2017 KONTORMEDHJÆLPER – FLENCO RENGØRING APS
Arbejdsopgaver: Tasteopgaver i faktureringssystemet e-conomics, diverse ad hoc opgaver samt telefonisk kontakt til kunderne.
2017 – 2017 PATIENTGUIDE – OUH, ODENSE UNIVERSITETSHOSPITAL
Arbejdsopgaver: Et job der kræver god orientering, god fysik, situationsfornemmelse og det at kunne aflæse forskellige menneskers behov. Guide patienter, pårørende og medarbejdere til en given afdeling. Rengøre og indsamle kørestole hvor der er brug for det
2016 – 2016 KONTORASSISTENT I LØNTILSKUD – ÆHF. ODENSE KOMMUNE
Arbejdsopgaver: Elektronisk journalisering/arkivering af personalemapper i PPS (ProFile PersonaleSager) i systemet. ESDH – et arbejde der kræver sans for sortering, orden og omhyggelighed. Godt kendskab til journaliseringssystemet KMD CARE, hvor jeg har foretaget diverse registrering. Telefonbetjening herunder bl.a. kontakt til Brand og Beredskab i forbindelse med nødkald samt diverse forefaldende opgaver for personaleafdelingens chefkonsulent.
Vekslende arbejdsstillinger. Selvvalgte pauser. Ikke fysiske krævende opgaver. Få opgaver ad gangen