

Kontakt fleksjobkonsulent:
Anna Mette Thøstesen
Tlf.: 21657769
E-mail: amth@haderslev.dk

Kandidat #290004550
Kontorassistent, kontormedhjælper, piccoline, bogholder, sekretær, bogholderi- og regnskabsassistent, receptionist m.fl.
6 timer/ugen
Jeg er imødekommende, pålidelig, pligtopfyldende, stabil og god til at omgås andre mennesker. Jeg er hjælpsom og god til at samarbejde. Jeg kan også arbejde selvstændigt og tage initiativ til at løse opgaver, hvor jeg ser, at der er behov.
Jeg er perfektionistisk med en god ordenssans og kan lide at dygtiggøre mig. Jeg vil gerne udfordres og lære nye ting.
Mine faglige kompetencer består af et godt kendskab til Microsoft Office-pakken, kundebetjening, ansvar for butik såvel som bogholderi, skriftlig og mundtlig kommunikation, at skabe struktur, bogføring, fakturering, indkøb og salg. Jeg har et bredt kendskab til administrative opgaver i en virksomhed.
Jeg har gode erfaringer med at have ansvarsområder og at komme godt ud af det med andre mennesker. Jeg er vant til at have kundekontakt både telefonisk og i virksomhed.
Jeg er god til at strukturere og jeg besidder en god ordenssans. Jeg kan klare et bredt omfang af administrative opgaver.
Jeg har erhvervserfaring som kontorassistent ved Haderslev Bibliotek, Historisk Arkiv samt hos Ballerup Rådhus. Derudover har jeg været bogholderi- og regnskabsassisent ved RCS IT. Jeg har endvidere været afdelingsleder assistent ved Metro Cash & Carry samt butiksansvarlig hos Fakta.
Nedsat tid, varierende arbejdsstillinger samt 2 fridage imellem mine arbejdsdage.